Τα “Τρίποντα” στα σχολεία
Το πρόγραμμα της Ελληνικής Ομοσπονδίας καλαθοσφαίρισης «Τρίποντα στα Σχολεία» καλωσορίσαμε σήμερα στο σχολείο μας.
Τα παιδιά έπαιξαν, χάρηκαν και έμαθαν για το μπάσκετ απο τους ομοσπονδιακούς προπονητές Ανδρέα Παπαδημητρίου και Γιάννη Ελευθεριαδη.








